אלקטרה דוהרת עם שגב אקספרס


אם לא ידעתן אלקטרה לא רק מובילה במזגני האוויר, ומאמצת "אלקטרה רמת השרון" כדורסל נשים,אלא גם מלכת המטבח, הכביסה ועוד.ומהיום למלכה יש נסיך השף שגב משה. צילום: אנטולי מיכאלו.

כן ,אמנם שגב לא קפץ מתוך תבנית של עוגה אבל בהחלט היה הכוכב של מסיבת העתונאים שערכה במשרדיה ובמסעדתו שגב המפוארים של אלקטרה ברמת החייל. בנוסף לגילוי הכוכב העליון התוודענו לתנורים כיריים,מקררים בעיצובים סמי-תעשייתיים מודרניים, עם הספקי בישול, פתרונות ניקוי וזאת במחירי שוק יורדים. יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ציין כי החברה זיהתה את הפוטנציאל הגבוה ואת המוכנות הגבוהה של הצרכן למוצרים מבית אלקטרה, ולכן הוחלט על מתן דגש לאסטרטגית למותג.החברה משיקה היום מהלך גורף, ארוך טווח ומשמעותי שמטרתו להפוך את מותג אלקטרה למותג המוביל בתחום מוצרי החשמל הביתיים המציע את מגוון הפתרונות הרחב ביותר." מאיר סהר, מנהל חטיבת הסחר באלקטרה מוצרי צריכה הוסיף כי "לאלקטרה קו מוצרים רחב בעיקר בתחומי הקו הלבן. בעקבות מספר מחקרים שערכנו במטרה לזהות את צרכיו האמיתיים והיומיומיים של הלקוח הפוטנציאלי, ולאור הניסיון הרב שצברה אלקטרה בתחום המוצרים הלבנים במהלך השנים, אנו משיקים היום קווי מוצר הנותנים מענה לקשת רחבה של קהלים. המוצרים החדשים יוצרים שילוב ייחודי בין עיצוב מתקדם, פרמטרים טכנולוגיים, ואיכות גבוהה ובלתי מתפשרת אשר פונים לקהל לקוחות רחב ומביאים בשורה תחת המותג אלקטרה מושקים שני קווי מוצר חדשים, קלאסי ופרימיום, היוצרים שילוב בין עיצוב מתקדם וייחודי, פרמטרים טכנולוגיים ואיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. במסיבת העתונאים שמענו על היקף השוק והמגמות של מוצרי החשמל בישראל: שוק מוצרי החשמל נאמד בכ - 7 מיליארדי ₪ במחירי צרכן (ללא מע"מ) כולל מזגנים. מעניין לציין כי היקף שוק המחשבים שווה לסה"כ הצריכה של שוק במקררים, תנורים מכונות כביסה מזגני אוויר. לגבי המקררים נרשם גידול בייבוא מקררים מהמזרח על חשבון המקררים המיובאים מטורקיה. גידול במכירות מקררים פריזר תחתון ומקררי 3 - 4 דלתות. והמחיר נמוך וירד לממוצע של – 4508 ₪ החידושים בקטגוריית המקררים: מגירת צינון (0 מעלות) למוצרים הדורשים קירור עמוק יותר כגון דגים, גבינות קשות. פיקוד דיגיטלי. מקררים בעומק 60 ס"מ המתיישרים בקו אחיד עם ארונות המטבח. מגוון אופציות לצבעים. במכונות כביסה אנו עדים למגמה של מעבר למכונות גדולות יותר של 7 ק"ג – 9 ק"ג ולירידה של כ – 12% במחיר הממוצע ביחס לנפח. מחיר ממוצע לקטגוריה – 2292 ₪ בקטגוריית מדיחי כלים: התחזקות משמעותית במודעות הצרכנים לשימוש במדיח כלים כאמצעי לחיסכון במים. גידול בביקוש ל "תוכנית האוטומטית" כחלק משינוי הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי. כניסת שחקנים חדשים לקטגוריה (.(SAUTER, BEKO בתחום הבישול והאפייה נמצא מספר גדול של שחקנים אשר מקטין את נתחי השוק של המותגים המובילים.מחיר ממוצע לקטגוריה – 2514 ₪ אינני יודעת אם זה משמח אתכן אבל כולנו עוברות למגמת הבישול ה"סמי מקצועי" כאשר.הדגש הוא על פרקטיות מירבית ללקוח מבחינת ניקיון ותחזוקה שוטפת.עם מעבר לתנורים רחבים בעיצוב תעשייתי מגוון צבעים רחב יותר מבעבר. על אלקטרה מוצרי צריכה ישראל: אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, חברה נכדה של אלקו אחזקות, היא החברה המובילה בתחום מוצרי החשמל והתקשורת בישראל וסיימה את שנת 2008 בהיקף מכירות של כ- 2.42 מיליארד ₪. החברה פועלת באמצעות 6 חטיבות עסקיות: חטיבת התעשייה- המייצרת במפעל בראשל"צ את המזגנים הגדולים ומערכות מיני– מרכזי,חטיבת המיזוג המשווקת את מזגני החברה למאות אלפי לקוחותיה, חטיבת הסחר -המשווקת את מוצרי אלקטרה, פיליפס, מילה, סאוטר וליבהר, חטיבת הרשתות הקמעונאיות המפעילה את שקם אלקטריק ומחסני חשמל, חטיבת השרות המעניקה שרות לכ- 1.5 מיליון לקוחות החברה וחטיבת התקשורת והמחשבים. בחטיבת התקשורת והמחשבים פועלות חברת ברס- אלקטרה המפיצה את המכשירים הסלולאריים של סוני אריקסון בישראל וחברת "אלקטרה מחשבים" המפיצה בין היתר גם את המחשבים הניידים של Lenovo, Dell ו Acer בישראל ,כרטיסי הזיכרון של Kingston ,כאשר לפני מספר חודשים קיבלה גם את הזיכיון הבלעדי לשיווק מחשבי Hasee. כאמור השף שגב משה נבחר להוביל את המהלך להשקת ליין ELECTRA CHEF כשותף לכל התהליך. במסגרת שיתוף הפעולה יהווה שגב "חלק" מאלקטרה ב - 3 שנים הקרובות לפחות. שגב לא רק ישב תחת עציו הלבנים במסעדה המפוארת ברמת החייל אלא ישולב בצוותי החשיבה ויהיה חלק מצוות הפיתוח.יעקוב אחר מגמות חדשות בתחום ואחר הצרכים המתפתחים של הלקוחות ויסייע לחברה להתאים עצמה אליהם.בהמשך יערוך סדנאות יקיים מפגשים עם הקהל,יכתוב מתכונים,ייעץ ללקוחות ועוד. בנוסף,יוביל השף שגב משה קמפיין פרסומי רחב היקף אשר יכלול: קמפיין טלוויזיה, שלטי חוצות, קמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט חדשני, פעילויות קד"מ חווייתיות בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של כ - 1.7 מיליון דולר. מכיון שחלקן של נשים הגבוה בקבלת החלטות ב נושאי מכונות כביסה, מדיחים, תנורים,כיריים וגם במקררים נקווה כי חלק מתקציב הפרסום יופנה לאתרי נשים.


אורה לוסטיג-הגדיש, מנהלת השיווק בחטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ציינה: כי לאור טרנד הבישול העכשווי, ולנוכח עוצמתו של המותג בתחום, הוחלט כי תחילת המהלך השיווקי הרחב יתחיל בהשקה של "ELECTRA CHEF אלקטרה בחרה לשתף במהלך את השף שגב משה ,אשר מזוהה מכל הבחינות עם הסטנדרטים של החברה ,מדבר לקהל רחב של לקוחות ומקפיד על איכות אמיתית המתאימה למרוץ החיים של הצרכן הישראלי". כידוע שגב בעל שתי מסעדות מצליחות: מסעדת "שגב" בהרצליה ומסעדת "שגב אקספרס" ברמת החייל.ולאחרונה הוציא ספר בישול מפואר לבישול אקספרס עד 20 דקות כל מנה, כולל הוראות וטיפים להגשה אסתטית עם הבטחה להצלחה בטוחה (למקפידים בהוראות).


וכפי שאמרנו שף נאה וכלים נאים מרחיבים דעתה של אישה.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.