האינטרנט כמנוף לשדרוג העסק


רוב האתרים הישראלים אינם עונים על הציפיות שתלו בהם.פורום סטטוס לשיווק מאפשר לך לדעת כיצד לשווק את העסק טוב יותר דרך רשת האינטרנט. הירשמו ליום העיון" האינטרנט כמנוף לשדרוג העסק" 14/2/05 יום שני,הבורסה לניירות ערך אחד העם 54 תל אביב.www.status.co.il/int 10% הנחה לגולשות נש"ר

למרות שכמעט לכל חברה יש כיום אתר אינטרנט,רוב האתרים אינם עונים על הציפיות שתלו בהם. אחת הסיבות העיקריות לכך היא, שאתרים רבים נבנים מזווית ראייה טכנולוגית או עיצובית בלבד, ללא תכנון שיווקי. אתרים רבים סובלים משתי בעיות עיקריות: 1. לא נכנסים אליהם מספיק גולשים. 2. אחוז קטן ביותר מהגולשים שכבר הגיעו לאתר, אכן מבצע את הפעולה הרצויה (לקנות מוצר, ליצור קשר, להזמין שירות, להרשם לניוזלטר וכו`). יחד עם זאת ישנו מספר לא מועט של חברות שכבר הצליחו לפצח את הקוד: איך אפשר להרוויח כסף באמצעות האינטרנט. כדי לענות על שאלות אלו, ועוד רבות אחרות, יערך ב-14 בפברואר, בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, פורום שיווק בנושא "האינטרנט כמנוף לשידרוג העסק". הפורום פתוח לקהל הרחב (בהרשמה מוקדמת), ויארח אנשי שיווק מובילים בתחום האינטרנט. קובי מרנקו, מנכ"ל לוגיה, חברת התוכן של סלקום, ירצה על האינטרנט הסלולרי, אביטל יוגב, יועצת שיווק בכירה, המתמחה בשיווק באמצעות האינטרנט, תרצה על הדרכים לשידרוג חברות ועסקים באמצעות מדיום חשוב זה. כמו כן ירצו בכנס סיגל אמסלם מ-ynet, אשר תספר על שיווק אנציקלופדיה ynet כדוגמא לשיווק אפקטיבי ברשת, אורית עוז, מנכ"ל סטודיו עוז, אשר תדבר על הקשר בין עיצוב האתר לבין השגת מטרותיו ונועם בנד, מנכ"ל דוטומי אשר ירצה על הפרסומות באינטרנט שהופכות להיות פרסונאליות ובשליטת הגולשים. לפרטים והרשמה יתקיים בתאריך: 14/2/2005 מיקום: : הבורסה לניירות ערך אחד העם 54 ת"א הכנס/אירוע מיועד ל: : מנהלי שיווק, מנהלי פרסום, מנהלי אתרי אינטרנט פרטי איש קשר: 5652100 - 03 שלוחה 270, דוא"ל: מזי שמאלי mazi@sbc.co.il תוכנית הכנס 09:00-8:30 התכנסות, הרשמה וקפה של בוקר 09:10-09:00 דברי פתיחה, גברת אביטל יוגב, יועצת שיווק בכירה 09:50-09:10 האינטרנט הסלולרי מחזון למציאות, 2005 שנת פריצת הדרך קובי מרנקו, מנכ"ל לוגיה 10:30-09:50 השיווק באינטרנט כמנוף לשידרוג העסק אביטל יוגב 11:10-10:30 בראנץ` 11:50-11:10 הקשר בין עיצוב האתר להשגת היעדים אורית עוז, מנכ"ל סטודיו עוז 12:30-11:50 שיווק אנציקלופדיית YNET כ- Case Study לשיווק באינטרנט סיגל אמסלם, מנהלת שיווק ynet 12:30- 13:00 פרסומות באינטרנט הופכות פרסונליות, ובשליטת הגולשים נועם בנד, מנכ"ל דוטומי ישראל 13:00 דברי סיכום והצגת מסקנות מחיר: 115 ש"ח כולל מע"מ אמצעי תשלום: כרטיס אשראי, צק/מזומן / ביום הכנס כנגד הוצאת חשבונית


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.