הגלימה והכלימה ב''קוסמוס''- שלב א


בהתננערות ובזלזול בלקוחות נתקלנו על בשרנו דווקא ברשת "קוסמוס" להלן מכתב התלונה המתאר את השתלשלות המקרה, ומכתב השתמטות של הנהלת "שופרסל". על תוצאות שלב ב בו הפנינו את המקרה למועצה לצרכנות נעדכן בהמשך לפי ההתפתחויות. עלינו לציין לשבח את המוצעה לצרכנות אשר הגיבה תוך יום , לאחר פנייתנו. לאור התוצאות.

עבור: קוסמוס רעננה מחלקת שרות לקוחות שלום רב, אתמול (7/1/02) עשיתי קניות בקוסמוס, ושכחתי את מעילי בעגלת הקניות, חזרתי לדרשו כ-15 דק` לאחר מכן. כאשר הגעתי גיליתי שעובד המקום מצא את המעיל ובדרך מיסתורית הוא הגיע לידי לקוחה שלקחה אותו למרות נסיונותיכם למנוע זאת. הבחורה בשם "תמי" השאירה מספר טלפון מפוברק, והשאירה אותי ללא מעיל ביום הכי קר בשנה הזאת עד כה! סגנית מנהלת הסניף הייתה נוכחת במקום כאשר כל המקרה קרה. אני חושבץ שלאור המקרה, אני צריכה לקבל פיצוי כלשהו על המעיל ששוה 400 ש"ח, וכמובן על השארותי בגשם ללא כל מעיל! אבקש שתיצרו איתי קשר עוד היום על מנת לברר את המקרה. בברכה, סיון כהן התחיה 3 רעננה


לכבוד גב` סיון כהן התחיה 3/16, רעננה 17 פברוראר, 2002 גב` כהן שלום רב, אני מאשרת קבלת פנייתך יוצאת הדופן וצר לי, במלוא הכנות, על האירוע שחווית, בעל כורחינו, בסניפנו בקוסמוס. לצערי אין חברת "שופר-סל" אחראית בנושא רכושם הפרטי של לקוחתינו. בהסתמך על המידע שנמסר לי, כנראה שאחד הלקוחות התחזה כבעל המעיל, שהשארת בטעות באחת העגלות, ולכן קיבל אותו. לצערי אין בידינו כל כלי לוודא אם המידע שנמסר לנו היה נכון או לא ולא לוודא אם הפרטים שהשאיר לנו-נכונים או לא. אני מקווה שהסברנו, למרות שאינו עולה בקנה אחד עם ציפיותייך, יתקבל בהבנה. בכבוד רב, עדי ליואי מנהלת פניות ציבור העתק: תמיר בושינסקי, מנהל סניף 151


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.