הלו קיטי בישראל


לאחר 27 שנים ואלפי חנויות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי "הלו קיטי" "עושה עלייה" לישראל.דמותה של החתולה "קיטי" הומצאה ב – 1974 וכמו לכל דמות, ההופכת למותג בינלאומי, יש תעודת זהות: קיטי נולדה ב – 1 לנובמבר באנגליה בפרברי לונדון. שוקלת "בערך כמו 3 תפוחים", אוהבת דברים חמודים, כוכבים, סוכריות ודגי זהב. חברתה הטובה ביותר היא מימי, אחותה התאומה.

חברת "קיטי לנד ישראל" גאה להציג לראשונה בישראל: רשת חנויות חדשה של חברת "סנריו" יפן והמותג הבינלאומי הלו קיטי HELLO KITTY אורן גיזנפלד ורפי מוצ`ניק, מנכ"לים משותפים של חברת "קיטי לנד" ישראל", גאים לבשר כי חברת "קיטי לנד ישראל" קבלה את הזיכיון לפתיחת רשת חנויות מתמחות של חברת "סנריו – יפן" והמותג "הלו קיטי" בישראל. חנות ראשונה של "סנריו - הלו קיטי" נפתחה במרכז אלרם (שוסטר) ברמת אביב בהשקעה של כ –600 אלף ₪, חנות שנייה תיפתח במהלך חודש דצמבר 2001 הקרוב בקניון "רננים" ברעננה ובמהלך השנה הקרובות יפתחו כ – 4 חנויות נוספות ברחבי הארץ. צפי מכירות לכל חנות בישראל מוערך בכ – 150 אלף ₪ לחודש, כאשר צפי מכירות כללי עד שנת 2003 מוערך בכ – 10 מיליון ₪. מחזור המכירות העולמי של חברת "סנריו – הלו קיטי" יפן הינו כ – 3 מיליארד דולר בשנה! על מותג "הלו קיטי" וחברת סנריו יפן: חברת סנריו הוקמה בשנת 1960 ביפן, דמות "הלו קיטי" הומצאה ב – 1974 והפכה ללהיט בקרב ילדים ומבוגרים בכל העולם. לחברת סנריו 700 נקודות מכירה ביפן, 300 בארה"ב ומאות חנויות נוספות באסיה, דרום אמריקה ואירופה. לחברת סנריו שני פארקי שעשועים ביפן. חברת סנריו ייצרה כ – 24,000 מוצרים עד היום ומוציאה כ – 600 מוצרים חדשים מידי חודש. לחברה קו מוצרים בסיסי Everyday Items וסדרות מיוחדות במהדורות מוגבלות המשווקות כחודש בלבד. מרבית הפריטים מהסדרות המוגבלות הופכים, עם השנים, לפרטי אספנים המוערכים במאות דולרים ונמכרים במכירות פומביות של בתי מכירות פומביות מובילים כגון סות`ביס. את חברת סנריו מניעה האדיאולוגיה כי אף אדם הוא אינו "אי בודד" וכי מתנה קטנה יוצרת חיוך גדול . מוצרי החברה מותאמים לתחום גילים רחב, פיתוח הדמויות, עיצוב המוצרים ותחלופת המוצרים הרבה מאפשרת התאמה לקבוצות גיל רבות. סלברטיז רבים בעולם חושפים את אהבתם ו"התמכרותם" למותג "הלו קיטי": הזמרת כריסטינה אגילרה, מריה קרי, ג`רי הלאוויל, דוגמנית העל טיירה בנקס, לטיסיה קסטה ועוד. "הלו קיטי" גם הופיעה בסדרות טלוויזיה רבות: "חברים", "הלילה עם ג`י לנו", תוכניות ב – MTV, "מי רוצה להיות מליונר" ועוד. על אסטרטגיית חנויות "סנריו – הלו קיטי" בישראל: החדרת מותג סנריו לשוק הישראלי מבוסס על יצירת מערכת יחסים לטווח ארוך עם הלקוחות. שוק המטרה מתמקד בבנות בגילאי 20-6 , כאשר ההתמקדות היא בגילאי 16-12. בכל חנות יוצעו כ - 1000 מוצרים בממוצע, כאשר בכל חודש יכנסו כ - 250 מוצרים חדשים. מחירי המוצרים נעים החל מ – 2 ₪ ועד כ – 200 ₪. מגוון המוצרים גדול ועשיר החל ממכשירי כתיבה, מדבקות, יומנים, מחברות, תיקים במגוון גדלים וסוגים (כולל מזוודות), כלי אוכל, כוסות, קופסאות למיקרו, ועד סט לסושי, מוצרי לשימוש היגייני ולחדר האמבט: מגבות, מברשות שיניים ושיער, שטיחונים, תיקי רחצה, כובע רחצה, נעלי בית, מוצרי פופ נילווים: נרתיק לטלפון נייד, מחזיקי מפתחות, בובות ועוד ועוד ועוד... מחירים לדוגמה: עפרונות ומכשירי כתיבה החל מ – 2.5 ₪, תיקים החל מ – 30 ₪, מחברות ופנקסים החל מ – 12 ₪, ארנקים החל מ – 20 ₪, תיקי אוכל ממתכת החל מ – 50 ₪, בובות החל מ - 40 ₪. חנויות סנריו מציעות את 15 הדמויות הנוספות של חברת סנריו ובינהם: קרו קרו קרופי – צפרדע באדצ` מרו – ינשוף פקל – ברווז פןצ`קו – כלב צ`וקוקט - חתול במסגרת הקמת רשת החנויות בישראל הוקם גם מועדון לקוחות ייחודי לילדים: הצטרפות למועדון החברים הינה חינם, ברכישת מוצרים מצטברת של 150 ₪. הצטרפות למועדון החברים מקנה כרטיס מגנטי עם שם הילד, צבירת נקודות זכות על כל קניה –נקודות אשר יאפשרו לקנות מוצרים בלעדיים חדשים שיגיעו לחברי המועדון בלבד, פעילות ענפה לחברי המועדון בלבד: אירועים, ימי הולדת ועוד. מועדון החברים כולל כ – 150 חברים בחודש פעילותו הראשון. בקרוב יושק אתר אינטרנט ישראלי לחובבי ומעריצי "הלו קיטי". שימו לב! את מוצרי "הלו קיטי" המקוריים ניתן להשיג רק בחנויות "סנריו" – מוצרים הנרכשים בנקודות מכירה אחרות – חשודים כמזויפים!!! על עיצוב חנויות סנריו בישראל: עיצוב חנויות סנריו בישראל, זהה לתכנון ולעיצוב החנויות ביפן. גודל ממוצע של חנות כ – 60 מ"ר. דגש על מוכרות צעירות במדי סנריו צבעונים ומוזיקה עדכנית ומתאימה בכל שעות היום. השקעה כספית בפתיחת כל חנות: כ – 600 אלף ₪. חנות ראשונה נפתחה המרכז אלרם (שוסטר), רח` אחימאיר 33 ברמת אביב, חנות שניה עתידה להיפתח במהלך דצמבר 2001 בקניון רננים ברעננה וכ – 4 חנויות נוספות יפתחו במהלך 2002 בפריסה ארצית. על חברת "קיטי לנד ישראל", זכיינית חברת סנריו יפן בישראל: חברת "קיטי לנד ישראל" הוקמה באפריל 2001 על ידי אורן גיזנפלד ורפי מוצ`ניק – מנכ"לים משותפים בעלי רקע עיסקי בינלאומי. ההצלחה בקבלת הזיכיון למוצרי סנריו לישראל נבעה מניסיונם הרב בתחום העיסקי מול חברות וגופים יפנים.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.