הרמות ברכיים במקום


תרגיל שמחזק את שריר הארבע-ראשי ברגליים. חיזוק שריר זה יקל עלינו כמעט בכל פעולות היומיום כמו: הליכה, ריצה, טיפוס במדרגות, כריעה וכו'.

התרגיל: הרמות ברכיים מטרה: חיזוק הרגליים אופן ביצוע: 1.עמידה זקופה וישרה, שתי ידיים לצדי הגוף. 2. רגל אחת עולה בזווית של כ 90 מעלות, יד נגדית מלווה את התנועה קדימה. 3. מחליפים רגל ויד נגדית. *חוזרים על התרגיל בין 30-60 פעם כל רגל, או לפי היכולת. סה"כ 3 סטים, 3 פעמים בשבוע.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.