חיזוק הבטן התחתונה


תרגיל נוסף לחיזוק הבטן, הפעם בעזרת כיסא, ניתן גם בין סט לסט לנוח על הכיסא.

התרגיל: בטן מטרה: חיזוק בטן תחתונה שלבי ביצוע התרגיל: א.שכיבה על הגב כששתי רגליים מורמות באלכסון והעקבים על הכיסא, הידיים ישרות לצדי הגוף. ב.גב עליון מתנתק מהרצפה לאט, עד שחשים כווץ בשרירי הבטן. הידיים מלוות את התנועה כשהן ישרות ומצביעות על העקבים. ג.לחזור על התרגיל 5-15 פעם או לפי היכולת. סה"כ 3 סטים.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.