חיזוק הגב העליון


תרגיל לא קל, חלק מאתנו בצעו אותו לאחרונה רק בתקופת שירותם הצבאי, אולי הגיע הזמן לנער את האבק שהצטבר מעל השמיכה הצבאית ולעבור לשכיבות שמיכה אזרחיות.

התרגיל: שכיבות שמיכה מטרה: חיזוק הגב העליון והשכמות אופן ביצוע התרגיל: 1. שכיבת ארבע, שתי רגליים מורמות ישרות לאחור, כפות רגליים נשענות על כסא. הידיים גם באוויר ישרות, כפות ידיים נשענות על הרצפה. הגב ישר. 2. מכופפים את הידיים, שומרים על צוואר ישר, פנים מכוונות לרצפה, ויורדים עם הגוף. התנועה המקסימלית היא כשהסנטר נוגע ברצפה. 3. חוזרים על תנועה זאת לפי הרגשה אישית. למתחילים מומלץ 5 פעמים כפול 3 סטים. *לחזור על התרגיל 3 פעמים בשבוע


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.