חיזוק ירך קדמי


ניתן להכות שוק על ירך ולהביס או להמיס את שומני הרגליים. אומרים שבמלחמה אין צד מנצח, אלא רק שני צדדים מפסידים, ובכן בספורט זה לא כך ועם הרבה התמדה ורצון מגיעים לניצחון.

תרגיל: חיזוק ירך קדמי שלבי ביצוע: 1. עמידה בפיסוק, כל יד אוחזת בצד המותן. 2. כריעה קלה לצד, מכופפים ברך של רגל אחת עד לתחושת מאמץ, הרגל השנייה מלווה את התנועה באלכסון כשהיא ישרה כל הזמן. 3. מחליפים רגל. 4. כל רגל 15-30 פעם, או לפי היכולת, סה"כ 3 סטים. *לחזור על התרגיל 3 פעמים בשבוע


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.