חיזוק ירכיים קדמיים


דומה מאד לתרגיל חיזוק ירך קדמי, רק שכאן עובדים במקביל על שתי הרגליים. זאת עבודה פחות ספציפית אך יותר חוסכת בזמן.

מטרה: חיזוק ירכיים קדמיים אופן ביצוע: 1. עמידת פיסוק, ידיים אוחזות בצידי המותניים. 2. כריעה קלה של שתי הרגליים, ברכיים מכופפות עד לתחושת מאמץ שרירי. 3. חוזרים לעמידת פיסוק. 4. לחזור על התנועה 30 פעם, או לפי היכולת, סה"כ 3 סטים. *לבצע את התרגיל 3 פעמים בשבוע.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.