חיטוב אמיתי


אם נמאס מהשטויות ורוצים לראות כבר תוצאות אז הצטרפו לשרון לב, אלופת ישראל בריצה, לתרגיל השבועי. פה לא מעגלים פינות, אלא להיפך, משייפים ,מגלפים ומחטבים וכל זאת בתרגיל "מכרעים".

תרגיל:מכרעים מטרה: חיזוק ירך קדמי ואחורי א. עמידת מוצא - עמידה זקופה ונינוחה ב. התחלת כריעה, רגל ימין מובילה את התנועה יחד עם יד שמאל קדימה. רגל ויד נגדית נשארות מאחור. ג. ראו תמונה למעלה. כריעה - מכופפים את רגל שמאל בזווית 100-120 מעלות במקביל רגל ימין מתכופפת, לשמור על גב זקוף ולהשאר בתנועה זאת 5-8 שניות רצוף. ד. חזרה לעמידת מוצא. מעבר לעבודה ברגל שמאל באותם שלבים. סה"כ 7-10 פעמים כל רגל כפול 3 סטים 3 פעמים בשבוע. תוספות לשריריות: א. להגדיל את מספר החזרות בסט ולהוסיף סטים. ב. בשלב ג' להשהות את התנועה ליותר מ-8 שניות. ג. אפשר לצרף מישקולות, אחת בכל יד במהלך התרגיל.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.