חיטוב הבטן


כמה אפשר לעצור את הנשימה ולהגיד - תראו אין לי בטן. בואו נשחרר נשימה ואיתה גם את המידלדלים בתרגיל בטן מקצועי.

השלבים לביצוע התרגיל: א. חצי שכיבה על הגב, אגן צמוד לרצפה, גב עליון מורם וידיים מכופפות לצידי הגוף כשהן תומכות בגב ונשענות על הריצפה. ב. שתי רגליים צמודות עולות מקופלות עד שהן אנכיות לרצפה. ג. יישור הרגליים יחדיו קדימה באוויר, להחזיק 5-10 שניות ולחזור לתנוחה בשלב ב'. את התרגיל יש לעשות 4 פעמים רצוף כפול 3 סטים. בין הסטים 5 דקות מנוחה. סה"כ 3 פעמים בשבוע.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.