חינמיס` מהפכת הצרכנות ברשת


חינמיס` מביאה לישראל את הטרנד החדש של שיווק באינטרנט.אחרי קופונים.לראשונה בישראל הוקם אתר חינימיס` המאפשר לצרכנים קבלת שירותים ודוגמיות של מוצרים חינם (לתקופה ובכמות מוגבלת}.ע"י כך מעניק האתר לצרכן את האפשרות להתנסות במוצרים ללא השקעה והתחייבויות,וללא תנאים!.

האתר משרת גם את עסקים קטנים הרוצים לקבל חשיפה ממוקדת.והתנסות ממשית של הצרכנים עם המוצרים והשרותים . בתקופת הרצת האתר מעניקה חב` חינמיס הזדמנות לעסקים קטנים ובינוניים להינות מפרסום חינם לתקופה של 3 חודשים מי לא אוהב לקבל מוצרים ושירותים חינם? – מי לא אוהב להתנסות במוצרים ושירותים לפני הקניה?ללא התחייבות וללא אותיות קטנות.. טרנד חדש הגיע למדינה!,לאחר מהפכת הקופונים הופיעו טעימות והדוגמיות חינם של שירותים ומוצרים והחלוצים הם 3 סטארטאפיסטים שהקימו את חינמיס` www.hinamis.co.il


פשה ואינה זוג צעיר הורים לתינוקת, חברו לויקטור , כולם יוצאי ברית המועצות, וביחד והקימו את חינמיס` מיזם אשר הוא הטרנד הבא בשיווק באינטרנט.המהווה צעד חשוב במהפכה צרכנית שיווקית ברשת. הקונצפט של חינמיס מתמקד בשינוי הרגלי הצריכה של גולשים באינטרנט בכך שהם נהנים מהזדמנות לנסות מוצרים ושירותים בחינם. ומצד שני העסקים מקבלים פרסום נוסף ממוקד ללקוחות המתעניינים בתחום. הפלטפורמה של חינמיס` מאפשרת לגולש לבחור ולהזמין חינם באופן ידידותי את המוצרים שירותים , ובעלי העסקים מקבלים עדכונים על הזמנות ומנפיקים אותם ישירות לצרכן. ע"י כך מאפשרת חינמיס` לצרכן להעריך את האיכות, מקצועיות, רמת ביצוע ,לחוות ולהתנסות באופן ישיר את התועלות של המוצר ללא כל השקעה וסיכון. לפי מודלים של תהליך קבלת החלטות של הצרכנים על מנת שצרכן ירכוש את המוצר עליו לעבור שלבים של חשיפה, מודעות, דעה חיובית והתנסות ממשית. ואכן חינמיס מאפשרת לבעל העסק להעביר את הצרכן דרך כל השלבים.ברור שצרכנים עם ניסיון חיובי עם המוצר יהפכו ללקוחות נאמנים של המוצר/שירות הספק. כדוגמא לכך מביאה אינה סלון אשר פרסם עיצוב גבות בחינם ולקוחות שהגיעו נחשפו לטכניקה של מילוי קמטים והצערה והזמינו לאחר מכן לא רק עצוב גבות אלא גם טיפולי פנים. יתרון נוסף לחינמיס` היא קידום העסקים בפייסבוק ובגוגל כך שעסקים שפרסמו בחינמיס` זוכים לכניסות רבות בפייסבוק , ולדרוג גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש. כך שבעל עסק במחיר והשקעה מינמליים מקבל תמורה גבוהה , מה עוד שלא צריך להשקיע סכומי עתק בהשקעה בקידום במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. בתקופת של החדירה לשוק הכריזו בעלי חינמיס על פרסום חינם לבעלי עסקים לשלושה חודשים. שיפור של צרכנית לדוגמא מנהלת קליניקה אספיידה שבתל אביב, ספרה כי מנתוחי גוגל אנאליטקס מתברר כי הכניסות שהגיעו לאתר שלה מחינמיס` עלו ב-30% על הכניסות שהגיעו מפרסום ממומן בפייסבוק. כל הספקים של אתר חינמיס שפרו ו את התוצאות חיפוש בגוגל: שם הספק ושם הפריט בדרך כלל מופיעים בעמוד הראשון של גוגל. לחלק ספקים תוצאות מחינמיס מופיעים הראשונים בדרוג. לפי מחקר שהופיע בגלובוס חלוקת דוגמיות ושירותים זהו הטרנד החדשני הבא בעולם השיווק באינטרט. מנהלי חינמיס מספרים כי מבין הלקוחות העיקריים הן נשים, צעירות בעלות קריירה,וגם יש חדירה יפה לשוק הרוסי.ומה הפלא הרי 80% מהחלטות הרכישה נעשות ע"י נשים. לרגל השקת האתר יוצאת חינמיס` במבצע לעסקים של פרסום חינם לשלושה חודשים ניתן לראיין ולקבל פרטים נוספים אינה זיסקינד 0546828138 ויקטור 0524030661


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.