יצירתית - אבחון גפרולוגי


"יצירתית" (כך ביקשת לקרוא לך), בת 50, כותבת ביד ימין , בריאה, עוסקת באמנות ובכתיבה. שאלתך נוגעת בנושאים רבים: עיסוקך באמנות, כתיבה, פריצת דרך, זוגיות. התשובה שלי תהיה חלקית, משום שבמסגרת מדור זה, ניתן לענות רק על "קצה המזלג".

מדור ליעוץ גרפולוגי הגרפולוגית תענה לכל פנייה בנושאי ייעוץ מקצועי, ייעוץ אישי ולכל מה שקשור לאנושי שבנו. המדור יתייחס רק לכותב ולכתב ידו, ולא לגבי אחרים. תשובה סדרת השאלות, כפי שנרשמה במכתבך מתאפיינת על ידי סדור וארגון נאותים, מעידה על צורך פנימי עמוק בדיאלוג מחודש עם עצמך, על עצמך ועל תוכניותייך. את רוצה מענה על הכל, כאן ועכשיו, בסדר אסתטי וריאלי. זהו אמנם, רצון מכובד, אולם, הוא אך בקושי יכול להתחבר למציאות. כיוון ששאלות ותשובות כנות, לוקחות בחשבון הבטים דינאמים, המשנים ומשתנים כל הזמן. כל התשובות לשאלות ששאלת דנות באפשרות לשינוי והתפתחות. הן תלויות במערכים הנפשיים הפנימיים שלך. אני מציעה לך, להתבונן בתוכך ולבדוק את המוכנות שלך להתגמש, לזוז מהמרכז, להקשיב לעצמך (להבדיל מלהקשיב מה אחרים אומרים) וכן, באיזו מידה את יכולה להתקיים במצבים של חוסר וודאות, שהם תנאי הכרחי לשינוי. ממאפיני האישיות יש לך אינטליגנציה טובה מאוד, המכווננת כלפי חוץ (להרשים, לשכנע, להוכיח). יש לך צורך להיות ולהיחשב כמיוחדת. חלק נכבד מפעילויותייך נשקל (אולי לא במודע), כדי ליצור לך הכרה, "מקום" ודעת קהל חיובית. הערתי זו מתייחסת להכרזה במכתבך, ש"הנורמות החברתיות אינן חשובות" לך. אני מוצאת פער בין מה שאת כותבת לבין מה שרואים בכתב ידך. אולי את "מתמרדת" על הכפיפות שלך לדעת הקהל, ומתמודדת עם שאלה זו באמצעות הצהרה הפוכה. תכונות בולטות נוספות שיש לך הן: ייצוגיות, כושר עיצוב, סדר וארגון טבעיים זריזות יחסית בקליטה ובתגובה (אמנם, את מפסידה זמן בעיצוב, אבל אוהבת קיצורי דרך). להבדיל, בתוך גרעין אישיותך הפנימית, במרחב שבין האינסטינקטים לרגשות, חסרה זרימה חופשית, וציר התנועה שלו נע סביב עצמו.חסר לך ביטחון באינטליגנציה הרגשית. התיחסות: אמנות היא דרך נפלאה לביטוי רגשי באופן בלתי אמצעי, אולם, הצורך שלך לייצג עצמך באופן מושלם, חוסם את חופש הביטוי שלך באמנות, בכתיבה, ביחסים, ומלמד על חוסר ביטחון לשאת בתפקידים. במילים אחרות, את זקוקה למערכת הגנה בסיסית (אצלך זה מתבטא בסגנון אישי מיוחד), שתתן לך מרחב בו מותר להעיז. זאת אומרת שבתנאים של חוסר ביטחון רגשי, את עשוייה להקלע ל"תקיעות", כפי שאת כותבת. הצעה להפוך את הרגישות הגבוהה שלך ליתרון יצירתי. מהפך כזה אפשרי, אם תשכילי לבחור מטרות של הגשמה עצמית. כלומר, שה"עצמי" שלך יהיה המכוון ולא דעתם של אחרים. הדרך להגשמה עצמית עשוייה להיפתח אלייך דרך פיתוח מודעות עצמית. מאפיינים גרפולוגיים ארגון מופתי - ע"פ הכללים (הכי מכובדים)- חשוב לך מאוד לייצג את עצמך באופן מושלם. את מיומנת מאוד בזה. רווחים תקינים בין אותיות במילה ובין מילים במשפט +קו גמיש +פורקן מתח נכון - אינטליגנציה גבוהה. גודל האותיות (בעיקר באזור האמצעי) גדול במיוחד - העמדת עצמך במרכז, שה"עולם" ישחק לידייך. עיצוב המשלב פשטות עם הידור, וגם סדר מקובל עם תנועה מקורית - כושר יצירתי. חוטים המתחברים באמצעות הצורה הזויתית, כאמצעי קישור בין האותיות - פיקוח על כל צעד ושעל. מתח גבוה, לפעמים קשה משאת. קו מפותל בחתימה, שבדרכו מוחק חלק מהשם - הסתרה (בקמרים) וביטול עצמי, במחיקה. צורה משולשת של וו באותיות ה-יוד, בנקודות - מחזקים את מעמד הביקורת והביקורתיות, ומגבירים מצבי מתח על חשבון הזרימה בביטוי הרגשי והאינסטינקטואלי. לסיום את אדם מוכשר, אינטליגנטי, וחברתי, שהחליט להיות ב"מעצר בית" רגשי. המפתח לדלת הנעולה הוא - מודעות עצמית. לא ביקורת עצמית - זה יש לך בשפע. מודעות עצמית פירושה להכיר את כל החלקים באישיות שלך בלי שיפוט.


עדה בן שלום גרפולוגית מוסמכת כדי לפנות למדור לשם ייעוץ חינם, רשום את הסיפור שלך על נייר חלק ללא שורות, בעט כדורי. זאת ועוד, יש לציין פרטים אישיים: באיזו יד כותבים, הגיל, המין, מהי שפת האם ואם יש שאלות בריאות מציקות. יש לשאול שאלה, שהתשובה לה חשובה לך במיוחד. למלא דף או שניים ולחתום. זכור יש לשאול שאלה מסויימת מיוחדת שמעסיקה אותך. בכתב יד מקורי, לא צילום ולא פקס. טלפון: 9-7676315 למעוניינים, כאן מובאת דוגמית לאפשרויות ניתוח כתבי יד- אפשר גם אפשר להכיר את עצמנו לעומק.-.ראו זאת כהזמנה לכם או למועסקים על ידיכם. את כתב היד יש לשלוח אל הגרפולוגית עדה בן שלום, ע"פ הכתובת המצורפת מטה. רח` תל-חי 2 כפר-סבא 44456 , טל/פקס 09-7676315


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.