משחקים לא חינוכיים


"אמנם זה לא חינוכי" כך קידם פורטל נענע את ספישל משחקי החתולים שלו, וקרץ בשובבות למוחים הפוטנציאלים, "אבל זה מאוד כיף". מה "כיף" כל כך במשחקים האלה אליבא ד-נענע?

לדרוס חתולים, למרוח אותם, לבעוט בחתולים, להרוג עכברים. זה ממש כיף לראות איך הדם האדום של החתול נמרח על שמשת המכונית אחרי שדרסתם אותו, וגם לקבל נקודת זכות על כך. מה יהיה בשלב הבא? הנה רעיונות יצירתיים, אולי "דרוס כל דוס" (זה ישן) אז "זקנה הכה ותזכה" (גם זה כבר היה) או "תשתין על קטין" או שמא "תפוס ילדה ואנוס". "כוס`אומו - מעך כל הומו". כך נלמד את צרכני המשחקים הללו להרוג לאנוס, לשבור לגנוב, להרוס, להתעמר בחלש ובאחר. אין לי ספק שאותם הוגי הרעיונות של המשחקים המחליאים האלה, מזועזעים עד עמקי נשמתם לשמוע על כלב שהתעללו בו, או למראה הנערות שמכות עד כמעט עילפון שוטרת שבאה לקראתם. הם מצקצקים בלשונם כאשר בעיתון הבוקר המרשרש מול קפה מהביל, הם קוראים על מקרי אונס קטינים ומוגבלים. הם בוודאי לא יראו את הקשר בין משחקים "תמימים" שכאלה לבין המעשים בשטח. לא יעלה על דעתם שהלגיטימציה הניתנת במשחקי התעללות בבעלי חיים, והחיזוקים שמקבלים המשחקים על כל התעללות, יובילו בסופו של דבר להתעללות ממשית הן בבעלי חיים ובסופו של דבר גם בבני אדם. הם עושים זאת רק כדי להמשיך להרוויח כסף על חשבון גירוי היצרים האפלים הנמוכים שאנו כבני אדם אמורים לחנך לריסונם. אולי עוד יגייסו פסיכולוגיה בגרוש כדי להוכיח לנו באותות ובמופתים שמשחקים כאלה אמורים "לתעל אגרסיות" לאפיקים משחקיים, אך מאין צומחת האלימות הגוברת בבתי הספר ומחוץ להם - הם לא יצליחו להסביר. כל מי שחושב שחופש הביטוי והשיסוי נגמר כשמשסים בנו (גם) משחקים, שמיועדים לפגוע להרוס להרוג ולהתעלל בכל דרך שהיא, יקום וימחה. יש לנו כוח כציבור צרכנים להחרים משחקים מחליאים כגון אלו. יש לנו אפשרות להציף אותם בתלונות, לשלוח מחאות למשרד החינוך, ל"תנו לחיות לחיות", לעורכי נענע, לעורכי נטוויז`ן, ולכל מי שיכול לסייע להוריד לאלתר משחקים כגון אלו. http://gamez.nana.co.il/search/?s=144&r=80&g=1&gr=0&q=+%E7%FA%E5%EC%E9%ED


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.