מתיחת שרירי האגן והגב


כשהמשענת שוברת את גב העובד, לומד או סתם יושב זה הזמן לשחרר קצת לחץ ע"י מתיחת האגן והגב.

התרגיל: מתיחת האגן והגב מטרה: הקלה בעומס על הגב והאגן אופן ביצוע: 1. עמידת בפיסוק קטן, שתי ידיים לצידי המותניים. 2. נוטים עם חצי גוף עליון הצידה עד להרגשת מתיחה בגב ובאגן. 3. נשארים נטויים ויד נגדית עוזבת את האגן בתנועה איטית בעיגול כשהיא ישרה עד שהיא נוגעת באוזן. 4. מחליפים צד. 5. חוזרים על מתיחה זאת, כל צד 10 פעמים. *מומלץ כל פעם שחשים עומס על הגב והאגן.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.