נשים הן הצרכניות הגדולות של דיאטות ותוספי מזון


סקר התאחדות התעשיינים מגלה לנו,מה שידענו: נשים הן צרכניות של תעשיית הדיאטה ומוצרי הבריאות: 61% מהנשים מדווחות על רכישת מוצרים דיאטטיים לעומת 48.5 מהגברים.המסקנה,נשים מודעות יותר אבל גם פרסום באתרי נשים אפקטיבי יותר.

מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מתברר: הנשים שומרות על דיאטה יותר מהגברים - 61% מדווחות על רכישת מוצרים דיאטטיים לעומת 48.5 מהגברים; 55% ממשקי הבית בישראל נוהגים לקנות מוצרים מופחתי קלוריות - גידול של 17% בשנת 2004; 12% קונים מוצרי מזון אורגניים ו-32% צורכים תוספי תזונה. הנשים שומרות על דיאטה יותר מהגברים - 61% מדווחות על רכישת מוצרים דיאטטיים לעומת 48% מהגברים. כך מסר אברהם קרינגל, יו"ר ועדת השיווק של איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, על סמך סקר שערך לאחרונה איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, בנושא התפלגות ההוצאה על מזון לפי סוגי נקודות מכירה. הסקר נערך טלפונית בקרב כ-600 מרואיינים, המהווים מדגם ארצי של האוכלוסיה הבוגרת בישראל, הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית. מהסקר עולה עוד, כי גוברת מודעות הצרכנים למוצרים דיאטטיים ולמזון בריאות. בשנת 2004 חל גידול של כ-17% בשיעור הנוהגים לקנות מוצרים דיאטטיים - כ-55% ממשקי הבית בישראל נוהגים כיום לקנות מוצרים מופחתי קלוריות, לעומת 47% בתקופה המקבילה אשתקד. קרינגל מציין, כי 32% ממשקי הבית נוהגים לקנות מוצרי חלב יוגורט וגבינה מופחתי קלוריות, (לעומת 30% בשנת 2003); 26% נוהגים לקנות משקאות קלים / תרכיזים מופחתי קלוריות, (לעומת 22% בשנת 2003); 19% ממשקי הבית קונים לחם, לחמניות ופיתוח דיאטטיות, בדומה ל-2003; 11% קונים דברי מתיקה, עוגיות ועוגות מופחתי קלוריות, (לעומת 10% בשנת 2003); 7% נוהגים לקנות גלידה דיאטטית, (לעומת 4% בשנת 2003); 4% קונים ריבות וממרחים מופחתי קלוריות, (לעומת 3% בשנת 2003); 3% קונים נקניק פסטרמה דיאטטי, (לעומת 2% בשנת 2003); 3% נוהגים לקנות רטבים ומרקים דיאטטים, (לעומת 1% בשנת 2003). עוד מתברר מסקר איגוד המזון, כי נשים יותר מגברים מגלות העדפה למוצרי מזון עם תוספים תזונתיים כגון ויטמינים ברזל וכו` – 24% מהנשים מדווחות על רכישת מוצרים כאלו לעומת 16% מהגברים. יצויין כי 28% מצעירים בגילאי 18 – 34 מעדיפים תוספי תזונה ועם העלייה בגיל יורדת ההעדפה. מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, כי 32% מכלל משקי הבית נוהגים לצרוך תוספי תזונה. בתוך כך - 7% נוהגים לקנות תוספי ויטמינים .../2 -2- כלליים; 5% נוהגים לקנות תמציות צמחים / חליטת צמחים; 3% נוהגים לקנות ויטמין סי; 2.2% קונים סידן ודנטרום / פלוס; 2% נוהגים לקנות ויטמין B / B12 ; 1.8% קונים תוספי מולטי ויטמין; 1.4% נוהגים לקנות תוספי ברזל; 1.3% קונים תוספי ויטמין E; 1.1% נוהגים לרכוש תוספי אומגה ועוד.


אז אנו שואלות את איגוד המזון למה שלא תפרסמו באתרי נשים?.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.