נשים מקליקות על באנרים פי 2 יותר מגברים


לקראת חודש האשה הבינלאומי פרסמו בנש"ר. 85% מהחלטות הקניה בידי נשים. נשים מקליקות על באנרים פי 2 יותר מגברים נשים חוקרות באופן יסודי יותר את האתר אליו הן נכנסות

נש"ר נשים ברשת –פורטל הנשים הראשון בישראל פועל משנת 97 ועובד בשיתוף פעולה עם מספר אתרים ברשת , ארגונים ומועדוני נשים. לאתר אלפי גולשות ליום ועשרות אלפי דפים נצפים בשבוע. השם נש"ר הפך למותג כאינטרנט לנשים בישראל כפי שמפורט למטה. לאתר מדורים שונים ומופעלים בו פורומים מגוונים בנושאי בריאות, טיפוח ויופי, נשים בפיסגה, תרבות וספרות, חינוך ומשפחה, תיירות , עסקים וצרכנות, העידן החדש ועוד. = WOL Newsletterהאתר מפעיל מועדון גולשות הכולל פגישות מחוץ לרשת ומדוור לכ-4000 גולשות אחת לשבוע דרך האינטרנט. מבין הפעולות והכנסים שהאתר ארגן תצוגת אפנה דיגטאלית בועידת "קומדקס" , כנס עסקים נשי "בועידת גלובסמלכת המדבר ועוד. לאחרונה נפתח "מדריך עסקים לנשים" האתר בבעלות גליה אלבין, אילנה כהן והסופרת בלהה-קלישר-הזז.


מועדון הגולשות פילוח מועדון הגולשות מצביע על למעלה מ-60% אקדמאיות במקצועות ניהול, מורות ומזכירות. 39% מאזור גוש דן 15% אזור השרון ו13%- מחיפה. התפלגות הגיל 29% בגילאים 20-30 % 26בגילאים 30-40 24% בין 40-50 12% בגילאים 50-60. אפשרויות הפרסום באתר מגוונות מבאנר צבעוני וקישוריות לאתרכם, כתבת תדמית, חסות על פורום, סקר, מדריך אתרים , טריוויה ועוד. הפוטנציאל הטמון באוכלוסיית הגולשות ברשת מחקרי רויטרס ומחקרים אחרים מראים: • יותר נשים מגברים גולשות באינטרנט. • 86% מהחלטות הקנייה מתקבלות ע"י נשים • נשים מקליקות על באנרים פי 2 יותר מגברים • נשים חוקרות באופן יסודי יותר את האתר אליו הן נכנסות • נשים עוברות על 30% יותר דפים באתרים מאשר גברים • נשים מבלות 32% יותר זמן באינטרנט מאשר גברים לכן ברור כי נש"ר מתחזק מיום ליום ונעשה אמצעי שיווק אפקטיבי ביותר לפל"ח שוק זה. נשמח לעמוד לרשותכם לשיתוף פעולה מהנה ומעניין! לפרטים : התקשרו לדינה מנהלת השיווק 048765539 0506411040


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.