שכיות חמדה בארץ לא נודעת

יומיים בערבה,מאהלי בדואים,צימרים במושב חצבה, חווה נסיונית .

בבוקרו של יום שטוף שמש , עם תחילתה של השנה האזרחית 2003 , הפננו את פעמינו דרומה . מספר קילומטרים אחרי דימונה פנינו על כביש מס` 25 , ימינה לחוות ממשית . רוני הדס – המנכ"ל והבעלים הפך במשותף עם צוותו את המקום ל"נווה מדבר בדואי " אשר בו ניתן לערוך חאפלה בדואית , לרכב על גמלים או ג`יפים ועוד . אחרי שאכלנו מאכלים בדואים כמו " מדפונה " ושבענו , המשכנו דרומה בכביש 206 ואח"כ בכביש 227 דרך מעלה העקרבים . בכביש צר זה לא נוסעים רכבים רבים , עיקולי הדרך רבים ( ואפילו מסוכנים ) אך אלו המעונינים לראות נוף עותר נשימה ולחוות " שקיעת נוף קדומים " , מומלץ להעז וליסוע בדרך זו . בלילה לנו בצימרים החדשים של משפחת רביץ במושב חצבה הנמצא על כביש מס` 90 . אוסי ניר – רכזת התיירות של לב הערבה סיפרה כי בזמן האחרון קיימת התעניינות רבה בצימרים באזור וכי מרכז המידע מספק את כל האינפורמציה הדרושה . טל: 1-800-225-007 ; http://www.arava.co.il/tourism בבוקרו של יום המחרת נסענו לאורכו של " כביש השלום " הנמתח מנאות הכיכר ועד עין-יהב . הכביש עובר ליד הגבול עם ירדן ומאפשר תצפית מרהיבה על נוף שאינו מוכר למרבית המטיילים הישראליים – מומלץ ביותר !!! אחר הנסיעה המרתקת בכביש השלום , חזרנו לבקר בתחנת הניסיונות " מו"פ יאיר " הנמצאת בכניסה למושב חצבה . בחממות הרבות ניתן להתבונן בפיתוחי פרחים מעניינים , פלפלים בגוונים מרהיבים כמו סגול ושחור ולשמוע הסברים על חידושים ופיתוחים טכנולוגיים חדשים בחקלאות . אחר הביקור המרתק , הדרמנו קמעא לפארק ספיר , שם אירחו אותנו דני ובני משפחתו למנגל בסגנון ארגנטינאי . ישבנו על הדשא , שמש חורף חמימה ליטפה אותנו , בעוד שדני ואשתו – בחן ובעדינות ארגנטינאית , מציעים לנו ממגוון הבשרים הרבים והמצוינים אותם הכין הבן על המנגל . סיימנו את ביקורנו בלב הערבה בעיר המתוכננת "צוקים " . צוקים אשר כיום מצויים בה רק תווי הכביש הראשיים , אמורה לאכלס "עירוניים " אשר נפשם קצה בהמולת העיר הגדולה ואשר מעונינים להתעורר כאשר הם מביטים במצוקי הערבה המדהימים . לאחר סיור עשיר ומרתק ב" חבל ארץ לא נודעת " אשר לווה בהסבריו השנונים של שחר שילה – " נחתנו על הכיסאות " ונרדמנו בדרכנו אל העיר הגדולה ….

אחורה

חדשות

• עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

• במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

• עצומה להמתת חסד

• לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.