תרגיל לחיזוק הגב


תרגיל לחיזוק גב תחתון ועליון. ביצוע נכון שלו דורש קואורדינציה קלה ומעט גמישות באגן. צאו לדרך נסו וראו אם זה אפשרי.

התרגיל: חיזוק הגב אופן ביצוע: 1. שוכבים על הבטן, גוף ישר, ידיים מקופלות מאחורי הראש, סנטר מונח על הרצפה. 2. במקביל ידיים, חצי גוף עליון ורגליים עולים ויוצרים קשת. להיזהר בתנועה, שלא תהיה חדה מדי ותצור לחץ על הגב התחתון. 3. לחזור על תנועה זאת 10-15 פעם. סה"כ 3 סטים. *לבצע את התרגיל 3 פעמים בשבוע.


אחורה

חדשות

  • עמרם מצנע מצטרף לציפי לבני

  • במסיבת עתונאים היום הודיעה ציפי לבני על הצטרפותו של עמרם מצנע למפלגת "התנועה".

  • עצומה להמתת חסד

  • לאחר המקרה הטרגי של הרופא אשר עזר לבתו חולת הסרטן למות והתאבד,

    עולה שוב הסוגיה של המתת חסד.